Konkretne projekty? Zrealizowane!

CX w ubezpieczeniach

Podniesienie sprzedaży i poprawa doświadczeń klientów kupujących polisy komunikacyjne. Wdrażanie kultury klientocentrycznej: CX Transformation. AVIVA

CX w leasingu

Utracone szanse sprzedażowe – badanie klientów. Rekomendacje poprawy sprzedaży leasingu. Strategia doświadczeń klientów wokoł płatności za leasing. Mapowanie ścieżki leasingobiorcy. Grupa EFL

CX w windykacji i pożyczkach

Nowy produkt finansowy dla klientów KRUK i NOVUM we współpracy z Axa Ubezpieczenia: warsztaty z wykorzystaniem person, ścieżki klienta, przygotowanie do badań z zastosowaniem blefu sprzedażowego. 

Konkretne warsztaty? Przeprowadzone!

CX w obsłudze klienta: EFL

  • ścieżka klienta na przykładzie cesji umowy: Customer Journey Map
  • wartości pragmatyczne i emocjonalne
  • 6 filarów CX w praktyce

CX w audycie: KNF

  • jak dopasować raporty do oczekiwań odbiorców?
  • jobs to be done
  • grywalizacja: CX mindset w instytucji

CX w zespole produktowym: Axa Ubezpieczenia

  • propozycja wartości dla użytkowników hulajnóg
  • mapa empatii, Service Safari
  • User Journey Map

Konkretne badania? Zrealizowane!

Badania doświadczeń seniorów – Bransoletka Życia: COMARCH & Axa Ubezpieczenia

Badania i analiza doświadczeń użytkowników fotowoltaiki -CORAB.

Badania i analiza doświadczeń użytkowników hulajnóg Axa Ubezpieczenia & Voom

Konkretne opinie? Przeczytaj!