Taneczne dzień dobry!

Jesteśmy duetem, który łącznie przepracował w CX 33 lata! Ela Gierczyńska ma na koncie 25 lat pracy z klientami B2C, doradzała m.in. Zarządowi Aviva w zakresie Customer Experience. Justyna Jakubczyk przepracowała w korporacjach finansowych 8 lat, wdrażając Customer Journey Map, Design Thinking i CX Design, specjalizuje się w B2B.

Nasze doświadczenie to w 90% praca w korporacji na wysokich stanowiskach: managerskich i dyrektorskich, głównie w obszarze sprzedaży: zdobywania i utrzymywania klientów.

Ale nie działamy same! Mamy wspaniały zespół odWAŻNYCH kobiet składający się z badaczek UX/CX, projektantek UX/UI, trenerek i moderatorek Design Thinking, Creative Thinking, projektantek usług (Service Designerek). 

Musisz wiedzieć, że nie znosimy nudy i teoretyzowania. Mamy nadzieję, że Ty również! 🙂 Dlatego każdy projekt i warsztaty opieramy na przykładach z życia biznesowego. Opowiadamy case studies, nie boimy się mówić o fuck up’ach i odWAŻNIE wdrażamy CX.

Nasze motto: KLIENT- NASZ CZŁOWIEK. NAWET JEŚLI ODCHODZI.

Od 2020 roku prowadzimy spółkę z o.o. i mamy misję rozkręcania CX’owych neuronów i … bioder! Na naszych webinarach i warsztatach nie ma siedzenia: jest ruch i full energii!

Justyna Tancerka & Elka Oduczycielka 🙂

A teraz trochę więcej o każdej z nas:

Justyna Jakubczyk

z wykształcenia projektantka usług i doświadczeń klientów (SWPS), z zawodu strateżka CX i trenerka Customer Experience Management.

Dyrektorka ds. sprzedaży i relacji B2B w Axa Ubezpieczenia.
CX liderka i CX strateżka w Europejskim Funduszu Leasingowym (Grupa CA EFL).
Managerka procesu poprawy błędów w oprogramowaniu w projekcie Transformacji Systemów IT w Credit Agricole.
Wykładowczyni na WSB Gdańsk, Kierunek Customer Experience.

Łączę świat tańca ze światem korporacji. Jestem tancerką z pasji i zawodu. Przez 13 lat trenowałam jamajski dancehall, brałam udział w zawodach i pokazach. Potem pokochałam taniec w parze: bachatę, kizombę i salsę. Uwielbiam surfing i Portugalię. Pasjonuje mnie neuronauka o tańcu: wpływ ruchu ciała na mózg.

Z pasji założyłam drugą markę “Movement Thinking – mózg w ruchu i ruch w pracy”. Odklejam pracowników korporacji od krzeseł i uczę mikronawyków, które poprawiają samopoczucie i produktywność. Poza tym realizuję projekt “odWAŻNA w zmianie”, który wzmacnia odważność wśród kobiet do zmian zawodowych, finansowych i biznesowych.

Ela Gierczyńska

z wykształcenia nauczycielka, z zawodu CX managerka i trenerka.

Dyrektorka sprzedaży zespołu odniowieniowej w Aviva, Doradczyni Zarządu ds Klientów w Aviva. Starsza trenerka CX w Prooptima.

Wykładowczyni na WSB Gdańsk, Kierunek Customer Experience.

Jestem dumna z siebie, bo wprowadziłam zmiany w procesie sprzedaży telefonicznej, które przyniosły: wzrost sprzedaży ubezpieczeń o 26% w pierwszym kwartale po wdrożeniu oraz poprawę satysfakcji klientów o 24% w badaniu rocznym.

Odważnie podążałam za głosem klienta i m.in. skróciłam rozmowę sprzedażową z 44 pytań do… 1 (!) wbrew obawom działu ryzyka i produktu. Teraz uczę CX managerów odwagi do podważania status quo, prowadząc mentoringi.
A po pracy uprawiam QiGong medyczny i pochłaniam książki o fizyce kwantowej… 😉

Wspieram Fundację Centrum Praw Kobiet i pomagam kobietom w zmianach zawodowych. Mężczyzn również – szczególnie w procesie szukania pracy na wysokich, zarządczych stanowiskach.

Weronika Rosiak

Specjalistka ds. Total Experience, czyli Customer, Employee, Human Experience.

Moderatorka prac i warsztatów skupionych wokół ludzkich potrzeb (Human-Centered Service Design), z wykorzystaniem narzędzi Design Thinking.
Zachęca do pracy na Mapie Podróży Klienta, która pozwala odkryć szerszą perspektywę.

Doświadczona w zarządzaniu projektami i procesami CX w modelach B2B i B2C, pracowała w branżach takich jak IT (fintech), bankowość, doradztwo, opieka zdrowotna (produkty cyfrowe digital health). Specjalizuje się w dostosowywaniu strategii CX do celów firmy i efektywnym integrowaniu działań marketingowych z rozwojem produktów i usług. Pracowała dla Credit Agricole, Credit Suisse, EY oraz SimCorp. W ostatnim czasie opracowywała globalne standardy Customer Success w branży IT oraz tworzyła produkty cyfrowe digital health, a także strategie klienckie B2B i B2C w firmie Oppa.