Konkretne projekty? Zrealizowane!
CX w ubezpieczeniach
Podniesienie sprzedaży i poprawa doświadczeń klientów kupujących polisy komunikacyjne. Wdrażanie kultury klientocentrycznej: CX Transformation. AVIVA
CX w leasingu
Utracone szanse sprzedażowe – badanie klientów. Rekomendacje poprawy sprzedaży leasingu. Strategia doświadczeń klientów wokoł płatności za leasing. Mapowanie ścieżki leasingobiorcy. Grupa EFL
CX w windykacji i pożyczkach
Nowy produkt finansowy dla klientów KRUK i NOVUM we współpracy z Axa Ubezpieczenia: warsztaty z wykorzystaniem person, ścieżki klienta, przygotowanie do badań z zastosowaniem blefu sprzedażowego.
Konkretne warsztaty? Przeprowadzone!
CX w obsłudze klienta: EFL
- ścieżka klienta na przykładzie cesji umowy: Customer Journey Map
- wartości pragmatyczne i emocjonalne
- 6 filarów CX w praktyce
CX w audycie: KNF
- jak dopasować raporty do oczekiwań odbiorców?
- jobs to be done
- grywalizacja: CX mindset w instytucji
CX w zespole produktowym: Axa Ubezpieczenia
- propozycja wartości dla użytkowników hulajnóg
- mapa empatii, Service Safari
- User Journey Map
Konkretne badania? Zrealizowane!
Badania i analiza doświadczeń użytkowników fotowoltaiki -CORAB.
Konkretne opinie? Przeczytaj!
Justyna to profesjonalizm i energia, którą można czerpać w trakcie spotkań, warsztatów, szkoleń, a co najważniejsze umiejętność świetnego dopasowania do odbiorcy. Audytorzy nie są najwdzięczniejszym materiałem do pracy, szczególnie opartej na "większym luzie", ale dzięki takiej osobie, jaką jest Justyna, wszystkie "słabości" grupy są odpowiednio "zarządzone", a często w wyniku procesu "transformacji" stają się "mocnymi" stronami.
I do appreciate Justyna's individual approach to the customer - at the very beginning she deeply investigates the needs and business context of the service she's delivering. She does understand the business needs, the current trends and the Service Design toolbox in her hands is used professionally and adjusted precisely to the subject, workshop members and workshop business goals. What is more, she is gifted with the ability to flexibly interact with people, making them fully involved in all exercises. What gives a unique experience during the workshop she's running - is using the brain tricks and dancing elements - exploding the people's creativity - and proving that she can lead any group to the Moon and back - never forgetting about the business goals that are defined. It's a pleasure to work with Justyna.
Z Elą współpracowałem przez kilka lat w obszarze obsługi klientów i sieci sprzedaży w jednej z wiodących firm ubezpieczeniowych. Jej entuzjazm i nastawienie na rozwiązywanie problemów zawsze mnie mocno budowało. Złożoność tematów, wprowadzanie nowych rozwiązań przez Elę i jej zespół oceniałem bardzo wysoko. Dziękuję za współpracę.
Elę znam od wielu lat, pracowałyśmy razem w Departamencie Obsługi Klienta, a później przy wielu projektach. To za co Elę wyjątkowo podziwiam, to Jej wielka pasja w dążeniu do poznania i zrozumienia potrzeb klientów i najlepszej odpowiedzi na te potrzeby. Ponieważ Elę znam również prywatnie to wiem, że to jest po prostu zaszyte w Jej DNA, otwartość na innych ludzi, umiejetność słuchania i chęć dania z siebie tej drugiej osobie tego czego potrzebuje. Cenie Ją za autentyczność i szczerość w relacjach, Ela zawsze angażuje całą siebie we wszystko co robi.