Dążysz do tego, by kultura Twojej firmy opierała się na Customer Experience?

Klient i jego doświadczenia to sprawa nas wszystkich powiedział członek zarządu, po czym wrócił na swój “Olimp”, a ludzie dalej dziergali codzienną robotę. Zajrzałyśmy w cele biznesowe zespołów w tej firmie, a tam…

rozwiń historię

enigmatyczne sformułowanie poprawa satysfakcji klientów. Problem w tym, że każdy rozumiał to inaczej.

No więc zakasałyśmy rękawy i wzięłyśmy na warsztat każdy zespół po kolei: od windykacji i księgowości po obsługę klienta i sprzedaż. Każde warsztaty były turbo konkretne i energetyczne.
Stały się doświadczeniem transformującym myślenie i nawyki pracowników. 

A potem seria follow up’ów i co 3 miesiące weryfikacja, jak pracownicy stosują CX’owe narzędzia w codziennych zadaniach.

W ten sposób konsekwentnie w całej organizacji kształtowałyśmy CX’owy mindset, rozwijając kulturę klientocentryczną.

Zrobimy to też z Tobą – zadzwoń: 506 164 673.

 

 

 

Nasz zespół:

Imię Nazwisko
  • Lorem Ipsum dolor 
Imię Nazwisko
  • Lorem Ipsum dolor 
Imię Nazwisko
  • Lorem Ipsum dolor