Dla kogo jest kurs z podstaw Mapy Podróży Klienta?

CX Manager(ka)
  • zajmujesz się doświadczeniami klientów i kojarzysz narzędzie Customer Journey Map (CJM)
  • czytasz, uczysz się, ale czujesz, że masz rozproszoną wiedzę o CJM
  • chcesz z teorii przejść do praktycznego mapowania CJ
  • chcesz korzystać na co dzień z narzędzia CJM w swojej pracy
  • szukasz narzędzi, które pomogą w poprawie wyników NPS
CX/ UX specjalist(k)a
  • rozwijasz się w CX / UX i chcesz wzmocnić swoje kompetencje dzięki narzędziu, jakim jest CJM 
  • chcesz wyspecjalizować się i zajmować się w swojej pracy ścieżkami klientów / użytkowników
  • chcesz pracować jako Customer Journey Specialist  lub User Journey Specialist/ Consultant
  • potrzebujesz lepiej poznać i stosować w praktyce CJM
Moderator(ka) Customer Journey
  • mapujesz samodzielnie i szukasz uporządkowanych materiałów
  • chcesz zarabiać dzięki prowadzeniu warsztatów z Mapy Podróży Klienta
  • chcesz pracować jako niezależn_ konsultant(ka) od mapowania ścieżek klientów i użytkowników
  • pomagasz zespołom w mapowaniu stacjonarnym i chcesz działać na cyfrowych mapach 

Przeczytaj opinie i upewnij się, że warto wziąć udział:

Jakie treści wchodzą w skład kursu?

MODUŁ 1 - KLUCZOWE POJĘCIA
    • różnice między Mapą Podróży Klienta a Mapą Procesu, lejkiem zakupowym i Service Blue Print
    • zastosowanie Customer Journey – konteksty biznesowe
    • Mapa Podróży ‘as is’, czyli stan obecny oraz Mapa Podróży ‘to be’, czyli docelowe punkty styku w całej podróży
    • rodzaje CJM: mapy operacyjne i demonstracyjne 
    • kategoryzacja punktów styku: paint points, love points, good enough points, critical points, moments of truth, loyalty points
    • narzędzia online do tworzenia map i ścieżek od najprostszych do zaawansowanych: kiedy Miro, Mural, Klaxoon, Smaply, a kiedy Excel i Power Point?
MODUŁ 2 - CYFROWA MAPA W MIRO
  • videoinstrukcja z podstaw stosowania Miro
  • szkielet podróży klienta 
  • podział na fazy, etapy (oś pozioma)
  • podział na warstwy i kategorie danych (oś pionowa)
  • 4 podejścia do zbierania danych niezbędnych w CJM
  • Service Safari i głos klienta, który urealnia ścieżki 
  • Twój indywidualny cel mapowania i cele firmowe 
  • scenariusz mapowania (user stories)
  • persony/konteksty/jobsy –> czym się kierować?
  • różnice między mapą a ścieżkami
MODUŁ 3 - MAPOWANIE W PRAKTYCE
    • zdefiniowanie kluczowych warstw (wersja mini i maxi)
    • uzupełnianie faz, etapów i warstw danymi z wybranych źródeł (dane firmowe / dane z badań / dane podstawione)
    • definiowanie i kategoryzacja punktów styku (critical / love / pain points)
    • analiza emocji klientów na danym punkcie styku (koło emocji, mapa empatii)
    • priorytetyzacja punktów styku i usprawnień / zmian
    • definiowanie wskaźników przy wybranych punktach styku, które będą mierzyły doświadczenia klientów 
    •  macierz istotności – definiowanie kluczowych zmian w firmie na podstawie wniosków z CJM
MODUŁ 4 - PRACA Z GOTOWĄ MAPĄ
  • najczęstsze błędy w tworzeniu, analizowaniu i zarządzaniu mapą w praktyce biznesowej
  • zarządzanie mapą podróży klienta w firmie 
  • zarządzanie ścieżkami
  • tworzenie mapy podróży “as is” i projektowanie nowych punktów styku
  • analiza i wprowadzanie zmian do digitalowej wersji CJM  na przestrzeni czasu (by ścieżki żyły w firmie, a nie tylko wisiały w wirtualnym pokoju)
  • jak wykorzystać AI i chat GPT w mapowaniu?

Kluczowe informacje organizacyjne

2 - tygodniowy kurs online
  • cztery spotkania robocze po 3 h, wtorek i czwartek od 9 do 12 
  • start 10.10.2023, koniec 19.10.2023 
  • dwie trenerki, formuła otwartych warsztatów grupowych
  • praca w parach lub trójkach
  • mapowanie w oparciu o realny kontekst biznesowy uczestników
  • nagrania z warsztatów
  • cena standardowa: 2200 zł brutto
  • możliwość płatności w ratach z PayU
  • certyfikat dodatkowy płatny 500 zł poprzedzony egzaminem w formie 60 minutowej rozmowy online
Weekendowy kurs online
  • 2 dni spotkań roboczych po 6 h
  • sobota-niedziela 18-19 listopada 2023
  • dwie trenerki, formuła otwartych warsztatów grupowych 
  • praca w parach lub trójkach
  • mapowanie w oparciu o realny kontekst biznesowy uczestników
  • nagrania z warsztatów
  • cena standardowa 2200 zł netto
  • możliwość płatności w ratach z PayU
  • certyfikat dodatkowy płatny 500 zł poprzedzony egzaminem w formie 60 minutowej rozmowy online

Masz mniejszy budżet niż ceny szkoleń, ale zależy Ci na udziale w kursie online? Dogadamy się! Napisz 🙂 Pieniądze są ważne, ale nie najważniejsze. 

Dla osób indywidualnych, którym firma nie może opłacić kursu – mamy propozycje płatności ratalnych albo zastosowania zniżek / barteru. 

Kontakt mailowy: justyna@cxhouse.pl lub telefoniczny 506 164 673

Kto prowadzi kurs z Mapy Podróży Klienta?

Justyna Jakubczyk - trenerka CJM
  • projektantka doświadczeń klientów w branży finansowej
  • tworzy i wdraża ścieżki i mapy podróży klientów od 2015 roku
  • analizuje głos klienta i osadza go na Customer Journey Map
  • w ciągu 2 lat przeprowadziła ponad 20 warsztatów zamkniętych wykorzystując User oraz Customer Journey Map
  • prowadziła warsztaty i projekty w Credit Agricole, Axa Ubezpieczenia & COMARCH, Europejski Fundusz Leasingowy
  • przedstawia wartość biznesową z CX i CJM na konferencjach oraz na polskich uczelniach wyższych (WSB, Akademia Leona Koźmińskiego)
Elżbieta Gierczyńska - współprowadząca kurs
  • managerka i dyrektorka CX z ponad 20-letnim stażem
  • wykorzystywała w zespołach sprzedażowych i obsługowych mapę podróży klienta w Aviva
  • wspiera również w tworzeniu cyfrowych map podróży pracowników (Employee Experience Mapping)
  • wykłada na polskich uczelniach wyższych: m.in. WSB Gdańsk, Akademia Leona Koźmińskiego
  • prowadzi treningi z doświadczeń klientów dla korporacji: Aviva, Wedel, Europejski Fundusz Leasingowy, Samsung
  • doradza zarządom w transformacjac CX i EX

Wybierz kurs, w którym chcesz wziąć udział i dodaj do koszyka:

2 - tygodniowy kurs online
  • cztery spotkania robocze po 3 h: wtorek i czwartek od 9 do 12 
  • start 10.10.2023, koniec 19.10.2023 
  • cena standardowa 2200 zł brutto
  • nagrania z warsztatów
Weekendowy kurs online
  • 2 dni spotkań roboczych po 6 h
  • sobota-niedziela 18-19 listopada 2023
  • cena standardowa 2200 zł brutto
  • nagrania z warsztatów