B2B Customer Exerience. Utrzymaj klienta dzięki CX!


Sprzedaż i co dalej? 
Chcesz, żeby Twoi klienci firmowi regularnie kupowali, co jakiś czas wracali lub rekomendowali? 

Dołącz do kursu online, by świadomie zarządzać Customer Experience
w modelu B2B i zwiększyć wartość stałej bazy klientów!

Kurs online "B2B Customer Experience" jest dla Ciebie, jeśli

Co zyskasz po kursie?

Przeczytaj opinie i upewnij się, że warto:

Warsztaty składają się z 5 modułów:

1

Model dojrzałości CX

2

B2B Customer Experience & Customer Success

3

Emotional Experience - czy emocje mają znaczenie w B2B

4

ROI z CX. Wskaźniki klienckie i biznesowe

Wybierz termin i formę adekwatną dla Ciebie!

Masz mniejszy budżet niż ceny szkoleń, ale zależy Ci na udziale w warsztatach online? Dogadamy się! Napisz 🙂 Pieniądze są ważne, ale nie najważniejsze.

Dla osób indywidualnych, którym firma nie może opłacić warsztatów – mamy propozycję płatności ratalnych albo zastosowania zniżek / barteru.

Kontakt mailowy: justyna@cxhouse.pl lub telefoniczny 506 164 673.

Kto prowadzi kurs online "Utrzymaj klienta dzięki CX"? 

Justyna Jakubczyk - trenerka CJM
  • projektantka doświadczeń klientów w branży finansowej
  • tworzy i wdraża ścieżki i mapy podróży klientów od 2015 roku
  • analizuje głos klienta i osadza go na Customer Journey Map
  • w ciągu 2 lat przeprowadziła ponad 20 warsztatów zamkniętych wykorzystując User oraz Customer Journey Map
  • prowadziła warsztaty i projekty w Credit Agricole, Axa Ubezpieczenia & COMARCH, Europejski Fundusz Leasingowy
  • przedstawia wartość biznesową z CX i CJM na konferencjach oraz na polskich uczelniach wyższych (WSB, Akademia Leona Koźmińskiego)
Elżbieta Gierczyńska -współprowadząca
  • managerka i dyrektorka CX z ponad 20-letnim stażem
  • wykorzystywała w zespołach sprzedażowych i obsługowych mapę podróży klienta w Aviva
  • wspiera również w tworzeniu cyfrowych map podróży pracowników (Employee Experience Mapping)
  • wykłada na polskich uczelniach wyższych: m.in. WSB Gdańsk, Akademia Leona Koźmińskiego
  • prowadzi treningi z doświadczeń klientów dla korporacji: Aviva, Wedel, Europejski Fundusz Leasingowy, Samsung
  • doradza zarządom w transformacjach CX i EX

Wybierz dogodną formę dla Ciebie i dodaj do koszyka:

2 - tygodniowe warsztaty online
  • cztery spotkania robocze po 3 h:
    wtorek i czwartek od 9 do 12
  • start 10.10.2023, koniec 19.10.2023
  • cena standardowa 2200 zł brutto
  • nagrania z warsztatów
Weekendowe warsztaty online
  • 2 dni spotkań roboczych po 6 h
  • sobota-niedziela
    18-19 listopada 2023
  • cena standardowa 2200 zł brutto
  • nagrania z warsztatów

Strona używa plików cookies w celu korzystania z narzędzi analitycznych, marketingowych i społecznościowych. Jeżeli twoje ustawienia nie blokują cookies, wyrażasz zgodę na ich wykorzystywanie. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności