MAPA PODRÓŻY KLIENTA
Co mówią liderzy w trakcie warsztatów z Customer Journey?
"Dopiero teraz widać, że 'klient w centrum' to tylko slogan, za rzadko uwzględniamy perspektywę klienta. Otworzyło mi to oczy..."
Albo
"Dzięki CJ widzę, że nie interesujemy się klientami, którzy kończą umowy, a tam jest biznes!"
Wprowadź do swojej firmy mapowanie doświadczeń klientów, by łatwiej i skuteczniej realizować swoje CX'owe cele!
DOŁĄCZ DO KURSU ONLINE "Mapa podróży klienta" i naucz się zarządzania ścieżkami klientów w 5 dni!+
Kurs z mapowania CJ jest dla Ciebie, jeśli:
- pracujesz jako CX Manager(ka), CX/UX Designer(ka)
- kojarzysz Mapę Podróży Klienta i wiesz, że to kluczowe narzędzie w Customer Experience
- masz podstawową wiedzę, ale chcesz nauczyć się mapowania Customer Journey w praktyce
- czujesz, że Mapa Podróży Klienta uporządkuje głos klienta i wzmocni Twoje działania w firmie
- chcesz zarabiać jako moderator(ka) warsztatów z Customer Journey
Co zyskasz po kursie?
- uporządkowaną wiedzę, jak tworzyć i pracować z Customer Journey
- zwizualizowaną podróż klienta, która ułatwi Ci rozmowy z zespołami i decydentami w Twojej firmie
- argumenty przekonujące interesariuszy, dlaczego warto wdrażać usprawnienia na wybranych punktach styku
- praktyczne kompetencje zbierania danych do CJ, cyfrowego mapowania doświadczeń, analizowania emocji i wniosków
Przeczytaj opinie i upewnij się, że warto:
Miałam dużą przyjemność brać udział w warsztatach
Customer Journey, które Justyna prowadziła i mogę je z czystym sumieniem polecić!
Mapowanie doświadczeń ułatwia mi pracę na co dzień i pozwala szybko wizualizować perspektywę klientów oraz użytkowników. Dzięki temu prace w projektach i komunikacja między zespołami przebiegają sprawniej. Wszyscy mamy tę samą perspektywę, a współpraca jest efektywniejsza. Justyna ma mega dużo dobrej energii, która mobilizuje do działania. Współpraca z Nią gwarantuje dużo motywacji i powiewu świeżości!
Wykorzystuję w swojej firmie Mapę Podróży Klienta, bo wiem, jak ułatwia ona analizę doświadczeń klientów i pomaga realizować cele CX. Dużo łatwiej wtedy poprawiać NPS. Na warsztatach z CX House zrozumiałam biznesową wartość z Customer Journey i dzięki temu przekonałam firmę do wdrażania podróży klienta. Justyna jako trenerka ma za sobą wiele lat doświadczenia w pracy nad ścieżkami klientów i użytkowników, co czuć w trakcie szkolenia. Świetnie moderuje zespoły, ale też potrafi nauczyć korzystania z Customer Journey osoby od zera, jeśli ktoś wcześniej nie mapował.
Kurs online składa się z 4 modułów:
Niezbędna Teoria
Cyfrowa Mapa w Miro
Mapowanie w Praktyce
Analiza i wnioski
- Customer Journey Map vs User Flow vs lejek zakupowy
- zastosowanie Customer Journey – konteksty biznesowe
- Mapa Podróży ‘as is’, czyli stan obecny oraz Mapa Podróży ‘to be’, czyli docelowe punkty styku w całej podróży
- rodzaje CJM: mapy operacyjne i demonstracyjne
- kategoryzacja punktów styku: paint points, love points, good enough points, critical points, moments of truth, loyalty points
- cyfrowa Mapa Podróży klienta w MIRO, a może … w Excelu?
- videoinstrukcja z podstaw stosowania Miro i gotowy szkielet podróży klienta
- podział na fazy, etapy (oś pozioma)
- podział na warstwy i kategorie danych (oś pionowa)
- 4 podejścia do zbierania danych niezbędnych w CJM
- Service Safari i głos klienta, który urealnia ścieżki
- scenariusz mapowania (user stories)
- persony/konteksty/jobsy –> czym się kierować?
- zdefiniowanie kluczowych elementów – warstw mapy
- uzupełnianie faz, etapów i warstw danymi z wybranych źródeł (dane firmowe / dane z badań / dane podstawione)
- priorytetyzacja punktów styku (critical / love / pain points)
- analiza emocji klientów na danym punkcie styku (koło emocji, mapa empatii)
- definiowanie CX wskaźników przy wybranych punktach styku, które będą mierzyły doświadczenia klientów
- macierz istotności – definiowanie kluczowych zmian w firmie na podstawie wniosków z CJM
- najczęstsze błędy w tworzeniu, analizowaniu i zarządzaniu mapą w praktyce biznesowej
- co dalej z gotową CJM, czyli zarządzanie mapą podróży klienta w firmie
- zarządzanie ścieżkami dla różnych procesów w firmie analiza i wprowadzanie zmian do digitalowej wersji CJM na przestrzeni czasu (by ścieżki żyły w firmie, a nie tylko wisiały w wirtualnym pokoju)
- podpowiedzi, jak wykorzystać Chat GPT w tworzeniu CJM i w mapowaniu doświadczeń
- jak przeprowadzić w firmie warsztaty crossobszarowe, by zaangażować pracowników z różnych działów – ABC warsztatów wewnętrznych
Wybierz formę adekwatną dla Ciebie!
- 4 moduły + bonus = 5 dni praktycznej nauki
- case study - mapowanie CJ w modelu B2B oraz B2C
- mapowanie w oparciu o realny kontekst biznesowy
- nagrania video z instrukcjami audio
- checklisty do każdego modułu
- certyfikat na życzenie po zakończeniu kursu
- 4 moduły + bonus = 5 dni praktycznej nauki
- case study - mapowanie CJ w modelu B2B oraz B2C
- mapowanie w oparciu o realny kontekst biznesowy
- nagrania video z instrukcjami audio
- checklisty do każdego modułu
- certyfikat na życzenie po zakończeniu kursu
- 3 indywidualne spotkania online po 30 minut
Masz mniejszy budżet niż cena kursu, ale zależy Ci na udziale? Dogadamy się! Napisz 🙂 Pieniądze są ważne, ale nie najważniejsze.
Dla osób indywidualnych, którym firma nie może opłacić warsztatów – mamy propozycję płatności ratalnych.
Kontakt mailowy: justyna@cxhouse.pl lub telefoniczny 506 164 673.
Kto prowadzi warsztaty z Mapy Podróży Klienta?
Justyna Jakubczyk - trenerka CJM
- projektantka doświadczeń klientów w branży finansowej
- tworzy i wdraża ścieżki i mapy podróży klientów od 2014 roku
- analizuje głos klienta i osadza go na Customer Journey Map
- w ciągu 2 lat przeprowadziła ponad 20 warsztatów zamkniętych wykorzystując User oraz Customer Journey Map
- prowadziła warsztaty i projekty w Credit Agricole, Axa Ubezpieczenia & COMARCH, Europejski Fundusz Leasingowy
- przedstawia wartość biznesową z CX i CJM na konferencjach oraz na polskich uczelniach wyższych (WSB, Akademia Leona Koźmińskiego)
Wybierz dogodną formę dla Ciebie i dodaj do koszyka:
Strona używa plików cookies w celu korzystania z narzędzi analitycznych, marketingowych i społecznościowych. Jeżeli twoje ustawienia nie blokują cookies, wyrażasz zgodę na ich wykorzystywanie. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności