MAPA PODRÓŻY KLIENTA

Co mówią liderzy w trakcie warsztatów z Customer Journey?
"Dopiero teraz widać, że 'klient w centrum' to tylko slogan, za rzadko uwzględniamy perspektywę klienta. Otworzyło mi to oczy..."
Albo 
"Dzięki CJ widzę, że nie interesujemy się klientami, którzy kończą umowy, a tam jest biznes!"

Wprowadź do swojej firmy mapowanie doświadczeń klientów, by łatwiej i skuteczniej realizować swoje CX'owe cele!

DOŁĄCZ DO KURSU ONLINE "Mapa podróży klienta" i naucz się zarządzania ścieżkami klientów w 5 dni!+

Kurs z mapowania CJ jest dla Ciebie, jeśli:

Co zyskasz po kursie?

Przeczytaj opinie i upewnij się, że warto:

Kurs online składa się z 4 modułów:

1

Niezbędna Teoria

2

Cyfrowa Mapa w Miro

3

Mapowanie w Praktyce

4

Analiza i wnioski

Wybierz formę adekwatną dla Ciebie!

Masz mniejszy budżet niż cena kursu, ale zależy Ci na udziale? Dogadamy się! Napisz 🙂 Pieniądze są ważne, ale nie najważniejsze.

Dla osób indywidualnych, którym firma nie może opłacić warsztatów – mamy propozycję płatności ratalnych.

Kontakt mailowy: justyna@cxhouse.pl lub telefoniczny 506 164 673.

Kto prowadzi warsztaty z Mapy Podróży Klienta?

Justyna Jakubczyk - trenerka CJM
  • projektantka doświadczeń klientów w branży finansowej
  • tworzy i wdraża ścieżki i mapy podróży klientów od 2014 roku
  • analizuje głos klienta i osadza go na Customer Journey Map
  • w ciągu 2 lat przeprowadziła ponad 20 warsztatów zamkniętych wykorzystując User oraz Customer Journey Map
  • prowadziła warsztaty i projekty w Credit Agricole, Axa Ubezpieczenia & COMARCH, Europejski Fundusz Leasingowy
  • przedstawia wartość biznesową z CX i CJM na konferencjach oraz na polskich uczelniach wyższych (WSB, Akademia Leona Koźmińskiego)

Wybierz dogodną formę dla Ciebie i dodaj do koszyka:

Samodzielny kurs online
  • 4 moduły + bonus 
  • nagrania video, instrukcje audio
  • certyfikat na życzenie
Kurs online z mentoringiem
  • 4 moduły + bonus 
  • nagrania video, instrukcje audio
  • certyfikat na życzenie
  • 3 indywidualne spotkania online 

Strona używa plików cookies w celu korzystania z narzędzi analitycznych, marketingowych i społecznościowych. Jeżeli twoje ustawienia nie blokują cookies, wyrażasz zgodę na ich wykorzystywanie. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności