Sprzedawaj swoje szkolenia za 8000 zł / dzień!
Cześć! Tu Justyna Jakubczyk.
90% mojego biznesu opiera się na LinkedIn. Od 2018 roku nawiązuję biznesowe współprace z firmami, m.in. Google, Ikea, mBank, Deloitte. Dzięki LinkedIn regularnie sprzedaję:
- warsztaty za 8- 12 000 zł za dzień szkoleniowy
- webinary za 3500 zł za godzinę
- a nawet projekty, największy za łączną kwotę... 360 000 zł!
I mam na to faktury 🙂
Czy Ty też chcesz ...
- zarabiać więcej niż 5000 zł za dzień?
- docierać do firm i realizować projekty za min 20 000 zł m/c?
- regularnie sprzedawać szkolenia za 8000 zł?
Dołącz do kursu online i ciesz się lekką sprzedażą we własnym stylu!
Jeśli chcesz wskoczyć na wyższe stawki szkoleniowe
to poznaj moje 3 metody sprzedaży na LinkedIn!
Kurs jest dla Ciebie, jeśli...
pracujesz na etat, ale chcesz raz na jakiś czas sprzedać szkolenie i mieć dodatek do wypłaty - miłe 8000 zł
sprzedajesz już swoje szkolenia, ale chcesz zwiększyć stawki
i zarabiać więcej, pracując mniej
masz wiedzę w określonej dziedzinie, jesteś na LinkedIn
i chcesz wrócić do szkoleń po przerwie
czujesz, że nie korzystasz z potencjału LinkedIn'a, ale chcesz zacząć i łatwo nawiązywać współpracę z firmami
Zastanawiasz się właśnie...
- jak znalezć osoby decyzyjne w firmach korzystając z wyszukiwarki LinkedIn?
- jak sprawdzić, czy dana firma zainteresuje się Twoim szkoleniem?
- jak uzasadnić, że Twoje szkolenie jest warte 8000 zł /dzień?
- jaka tematyka szkoleń pozwoli Ci wskoczyć na większe stawki?
- jak przygotować treść oferty, by od razu zaintrygować odbiorcę?
- co pisać w wiadomościach prywatnych, by odbiorca chciał rozmawiać dalej?
- jak domknąć sprzedaż po pierwszej, max drugiej rozmowie?
Pomogę Ci w trakcie kursu!
- dostaniesz moje know how z 6 lat sprzedaży B2B
- zobaczysz moje prywatne wiadomości, oferty i negocjacje cen
- zrobię analizę postów, które sprzedają i tych, które nie konwertują
- pokażę Ci case study, jak dotarłam do Alior Bank, wakacje.pl, Katalog marzeń, Sprawny Marketing, T-Mobile, Deloitte.
- nauczysz się szybciej i skuteczniej sprzedawać w wiadomościach prywatnych
- unikniesz moich błędów - dzielę się fuck up'ami i opowiadam o zleceniach, które straciłam
Przeczytaj opinie i upewnij się, że warto:
Miałem przyjemność być klientem Justyny i muszę podkreślić, że jestem bardzo zadowolony z jakości usług, które otrzymałem. Od początku spotkania byłem głęboko zaskoczony poziomem profesjonalizmu Justyny oraz jej dogłębną wiedzą na temat sposobów utrzymania klienta i budowania skutecznych modeli biznesowych.
Justyna nie tylko dostarczała konkretnych, wartościowych konsultacji, ale także robiła to w sposób przemyślany i klarowny. Jej zdolność do przekazywania wiedzy w sposób zrozumiały i angażujący sprawiła, że nasze spotkanie przynosiło wymierne korzyści dla mojego biznesu.
Firma GreenWay zdecydowała się na współpracę z Justyną i realizację projektu CX: badania klientów oraz warsztaty z Customer Journey - Mapa Podróży Klienta. Najpierw sama uczestniczyłam w warsztatach i zrozumiałam biznesową wartość z Customer Journey. Dzięki temu przekonałam firmę do wdrażania podróży klienta. Justyna jako trenerka ma za sobą wiele lat doświadczenia w pracy nad ścieżkami klientów i użytkowników, co czuć w trakcie szkolenia. Świetnie moderuje zespoły, ale też potrafi nauczyć korzystania z Customer Journey osoby od zera, jeśli ktoś wcześniej nie mapował.
Justyna realizowała warsztaty w Alior Bank. Bardzo cenię Justynę za indywidualne podejście do klienta – już na początku dogłębnie bada potrzeby i kontekst biznesowy dostarczanej przez nią usługi. Rozumie panujące trendy i potrzeby biznesowe. Posiada umiejętność elastycznego nawiązywania kontaktu z człowiekiem. Współpraca z Justyną to przyjemność.
Kurs prowadzi Cię przez cały proces sprzedaży:
PRZED SPRZEDAŻĄ - przygotuj się do wysyłki ofert
START SPRZEDAŻY- skutecznie docieraj do klientów
SOCIAL SELLING -
wzmocnij sprzedaż swoją marką
DOMKNIĘCIE SPRZEDAŻY - ustal warunki, zadbaj o zaliczkę
- ustalamy Twoje cele i założenia początkowe
- określamy grupę docelową – co sprzedajesz, kto i dlaczego ma Ci za to płacić
- weryfikujemy potencjał aktualnej sprzedaży zgodnie z założeniem „jak Cię widzą -tak Ci płacą”
- sprawdzamy Twój profil na LinkedIn oczami klienta
- określamy 3 wartości, które budują Twój autorytet i ustalamy Twój wyróżnik
- opracowujemy ofertę, ustalamy listę 20 potencjalnych klientów
- tworzymy schemat komunikacji i szablon wiadomości prywatnych
- piszemy razem treść wiadomości do Twoich klientów – daję Ci różne schematy
- wysyłamy wstępne wiadomości prywatne i wyciągamy wnioski
- dopieszczamy wiadomości tak, by od razu zaintrygować ofertą
- jeśli nie ma odzewu – robimy follow up i przypominamy się odbiorcy
- weryfikujemy Twoją właściwą buyer personę, czyli ustalamy kto ma budżet i jaka osoba z firmy decyduje o zakupie
- Twoje stawki vs możliwości odbiorców, czyli nie szukaj klientów, którzy chcą tanio i szybko – zawężamy grupy docelowe kryterium
- jeśli klient odpisuje i jest wstępnie zainteresowany – umawiamy calla lub videocalla
- jeśli klient nie jest zainteresowany – pytamy o feedback i domykamy relację
- poznajesz model AIDA i proste lejki marketingowe, które pomagają tworzyć adekwatny content – autentyczny i skuteczny sprzedażowo
- uczysz się budować relacje z odbiorcami, komentując ich publikacje i przyciągając ich na Twój profil
- wdrażasz 6 złotych zasad komunikacji – jak <nie> pisać do <nie>znajomych
- szukamy formatów spójnych z Tobą – artykuły, grafiki, formaty video, posty karuzelowe – wybierzesz 2 łatwe i lekkie dla Ciebie
- dostajesz 3 ćwiczenia na wzmocnienie odważności, pewności siebie i okiełznanie autokrytyka – trening mentalny
- uczę Cię, jak rozmawiać z klientem, by przekonał się do Twojego szkolenia
- daję Ci ćwiczenia wspierające Cię mentalnie i energetycznie w sprzedaży – pracujemy m.in. nad Twoimi przekonaniami finansowymi i wewnętrznym krytykiem
- pokazuję Ci 3 argumenty, którymi uzasadnisz swoją stawkę
- wdrażasz 3 sprawdzone taktyki negocjacyjne – próbny balon, noga w drzwi, kosmiczny zwrot
- przygotowujesz ostateczną ofertę uwzględniającą warunki klienta
- dopinasz formalności – umowa (lub substytut umowy) + zaliczka
- świętujemy Twój sukces!!
W przedsprzedaży (do 21.04.2024) dostajesz EXTRA treści.
Wgląd w moje prywatne materiały!
CASE STUDY – Alior Bank i sprzedaż warsztatów „Body Movement i Design Thinking”
- jak sprzedałam pierwsze warsztaty przez LinkedIn mając zaledwie 500 kontaktów
- jak wyglądała sprzedaż w wiadomości prywatnej
- jak określiłam grupę docelową, by mieć skuteczność sprzedaży przy pierwszej próbie
- jak wyglądała oferta i negocjacje
- jaką rolę w sprzedaży odegrał wyróżnik mojej marki
CASE STUDY – Warsztaty „Customer Experience Management” dla firmy Katalog Marzeń
- jak, dlaczego i za ile sprzedałam warsztaty firmie spoza mojej grupy docelowej
- jakie treści przyciągnęły klienta, że sam wyszedł z zapytaniem ofertowym
- jaka była rola „Social Selling” w domknięciu sprzedaży
- co stanowiło moją przewagę konkurencyjną i możliwość wyjścia z wysoką stawką
CASE STUDY – Warsztaty „Design Thinking i Customer Experience” dla Komisji Nadzoru Finansowego
- jak sprzedałam swoje pierwsze warsztaty za 12 000 zł netto / dzień
- jak wyglądał proces sprzedaży – rozmowy i formalności
- jak pomógł w tym LinkedIn
- kto był kluczową buyer personą i jakie były inne osoby zaangażowane w proces sprzedażowy
CASE STUDY – Współpraca webinarowo – warsztatowa z Wakacje.pl
- jak weszłam do nowej branży i jak nawiązałam współpracę z wakacje.pl przez LinkedIn
- jak sprzedałam warsztaty, webinar i dostałam tygodniowe zlecenie w Egipcie
- jak wyglądała oferta i rozmowy sprzedażowe
- jak wyglądał model AIDA w zdobywaniu tego klienta
Wybierz wersję kursu adekwatną dla Ciebie!
- START KURSU I DOSTĘP DO MATERIAŁÓW 8.05.2024
- 4 moduły - cały proces sprzedaży krok po kroku
- 4 bonusy - wskazówki, case studies, prywatne materiały
- dostęp na 12 miesięcy
- uczysz się samodzielnie w swoim tempie
- możliwość zakupu NA RATY
- standardowa cena 1488 zł, oszczędzasz 611 zł
- przedsprzedaż trwa do 21.04.2024
- nie masz spotkań online z prowadzącą
- nie masz dostępu do grupy na WhatsApp
- masz krótszy dostęp do materiałów niż w wersji VIP
- START KURSU I DOSTĘP DO MATERIAŁÓW 8.05.2024
- 4 moduły - cały proces sprzedaży krok po kroku
- 4 bonusy - wskazówki, case studies, prywatne materiały
- dostęp na 12 miesięcy
- uczysz się samodzielnie w swoim tempie
- możliwość zakupu NA RATY
- standardowa cena 1488 zł, oszczędzasz 611 zł
- przedsprzedaż trwa do 21.04.2024
- nie masz spotkań online z prowadzącą
- nie masz dostępu do grupy na WhatsApp
- masz krótszy dostęp do materiałów niż w wersji VIP
- START KURSU I DOSTĘP DO MATERIAŁÓW 8.05.2024
- 4 moduły - cały proces sprzedaży krok po kroku
- 4 bonusy wskazówki, case studies, prywatne materiały
- dostęp do kursu i materiałów na 18 miesięcy
- dołączasz do grupy 10 osób i masz mentoring na żywo
- 5 spotkań online po 90 minut + nagrania
- masz dostęp do zamkniętej grupy na WhatsApp
- możliwość zakupu NA RATY
- standardowa cena to 5999 zł, oszczędzasz 2111 zł
- przedsprzedaż trwa do 21.04.2024
- spotkania startują 8.05 i trwają 5 tygodni
Pamiętaj, że możesz kupić kurs w ratach 0%! Raty dotyczą zarówno kursu w wersji basic, jak i VIP.
Kto prowadzi kurs?
Justyna Jakubczyk - trenerka biznesu, konsultantka Customer Experience
- z zawodu jestem projektantką doświadczeń klientów, realizuję zlecenia w firmach w obszarze Customer Experience Management (szkolenia, badania klientów, projekty strategiczne)
- dzięki LinkedIn od 2018 roku zdobywam takich klientów jak: Google, Alior Bank, Ikea, wakacje.pl, Uniqa, Semcore, Sprawny Marketing, Komisja Nadzoru Finansowego, Katalog Marzeń, Europejski Fundusz Leasingowy, BMW Financial Services, Santander Bank
- przez LinkedIN docieram do prezesów, wiceprezesów, dyrektorów – to są osoby w firmach, które dysponują budżetami i mają największą decyzyjność
Posłuchaj, jak od 6 lat sprzedaję szkolenia firmom na LinkedIn
- mam obecnie 7000 obserwujących, rozwijam profil na LinkedIn aktywnie od 2018 r.
- pierwsze warsztaty dla Alior Bank sprzedałam dzięki wiadomości prywatnej na LinkedIn w 2019 r., miałam wtedy zaledwie 500 osób w sieci kontaktów
- moje zasięgi są organiczne, nigdy nie korzystałam z reklam ani z płatnej wersji LinkedIn Premium
- zdobyłam pozycję Dyrektorki ds. Sprzedaży B2B w Axa Ubezpieczenia dzięki postowi video na LinkedIn
- sprzedałam projekt w obszarze CX za 360 000 zł dzięki kontaktom na LinkedIn
Wybierz dogodną wersję dla Ciebie i dodaj do koszyka:
Kurs online - basic
- 4 moduły – cały proces sprzedażowy
- 4 bonusy – kulisy, case studies i materiały prywatne
- dostęp na 12 miesięcy
- samodzielny proces nauki
Kurs online - VIP z mentoringiem
- 4 moduły, 4 bonusy
- dostęp na 18 miesięcy
- 5 spotkań x 90 minut, online, w grupie 10 osób
- zamknięta grupa na WhatsApp
Najczęściej zadawane pytania
- Czy muszę wykupić LinkedIn premium lub Sales Navigatora? NIE! Działamy na bezpłatnej wersji LinkedIn.
- Czy inwestycja w kurs mi się zwróci? TAK, jeśli zastosujesz wskazówki i zaczniesz działać. Standardowa konwersja to ok 5-10%. Dotrzyj do minimum 20 firm zgodnie z zaleceniami, a 1-2 firmy kupią Twoje szkolenie.
- Czy kurs BASIC sprawi, że sprzedam szkolenie za 8000 zł? TO ZALEŻY OD CIEBIE. Jeśli zastosujesz wskazówki i regularnie będziesz docierać do firm, wyciągając wnioski i poprawiając błędy to jest bardzo duża szansa. W pakiecie BASIC ja nie mam wpływu na Twoje działania. Sukces zależy od Ciebie!
- Czy kurs VIP sprawi, że szybciej i skuteczniej zacznę sprzedawać? TAK. Regularne wsparcie moje i grupy daje Ci możliwość szybkiego testowania działań, wyciągania wspólnie wniosków i szybkiej korekty błędów. To zwiększa prawdopodobieństwo sprzedaży i jej skuteczność.
- Czy już w trakcie kursu sprzedam szkolenie za 8000 zł? TAKI JEST CEL KURSU VIP. W trakcie 5 tygodni wysyłasz swoje oferty do firm i razem ze mną dbasz o proaktywną sprzedaż.
- Czy jest gwarancja zwrotu? TAK. Jeśli weźmiesz udział w kursie VIP i efekty nie pojawią się w ciągu 3 miesięcy od zakupu to gwarantuję zwrot kosztów.
- Czy otrzymasz fakturę? TAK. Wystawiamy automatycznie, wysyłamy mailem.
Strona używa plików cookies w celu korzystania z narzędzi analitycznych, marketingowych i społecznościowych. Jeżeli twoje ustawienia nie blokują cookies, wyrażasz zgodę na ich wykorzystywanie. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności