Naucz się sprzedawać szkolenia firmom
za 8000 zł
za dzień!

Dążysz do tego, żeby 

sprzedawać webinary, warsztaty, szkolenia za wyższe stawki?

za jeden dzień szkoleniowy zarobić tyle, co w miesiąc na etacie?

bez problemu docierać do firm, które zapłacą 8k lub więcej za szkolenie?

Ale aktualnie czujesz, że

sprzedaż Ci nie idzie, posty i wiadomości nie przynoszą efektu

trudno Ci działać samodzielnie, brakuje Ci wiedzy a czasem energii

masz nieuporządkowany proces i nie wysyłasz regularnie swojej oferty

Pomogę Ci w sprzedaży B2B!

Cześć! Nazywam się Justyna Jakubczyk i jako dyrektorka ds. sprzedaży B2B zarabiałam 12 000 zł za miesiąc. Miałam super pracę!

Ale… chciałam pracować 3 dni w tygodniu, a nie 5 i mieć czas na rozwój i podróże. Dlatego od 2018 r. zaczęłam zgłaszać się do firm na LinkedIn z ofertą moich szkoleń.  Po 20 wysłanych wiadomościach prywatnych -sprzedałam szkolenie dla Alior Bank. Wtedy za 4000 zł / dzień, bo nie miałam jeszcze silnej marki ani wiedzy, jak sprzedawać i negocjować…

Dziś sprzedaję webinary za 3500 zł, szkolenia za 8000 zł i warsztaty za 12000 zł / dzień. Moi klienci to m.in. Google, mBank, BLIK, IKEA, Deloitte. I to jest odWAŻNA, autentyczna i nienachalna sprzedaż B2B, której mogę Cię nauczyć! No i razem jest łatwiej!

Chodź! W kursie pokażę Ci, jak:

1

Odpowiednio wyceniać swoją wiedzę,

żeby wskoczyć na wyższe stawki za szkolenia i webinary

2

Dotrzeć do klientów gotowych kupić Twoje szkolenie,

czyli do właściwej i realnie zainteresowanej grupy docelowej

3

Przygotować ofertę B2B "na jedno TAK"

krótką i dającą klientowi poczucie, ze masz to, czego szuka

4

Tworzyć treści, które wywołają uczucie u klienta "tego właśnie chcemy!"

czyli odczarujemy sprzedaż, by dawała Ci frajdę i nie była nachalna

5

Przyciągać klientów firmowych, którzy zgłoszą się sami

dzięki fajnym, skutecznym postom i mocnej marce osobistej

6

Domykać regularnie sprzedaż szkoleń firmom

dzięki zbadaniu potrzeb i dobrym negocjacjom

Masz jeszcze małą markę, ale duże ambicje
sprzedażowe? To właściwy moment!

W kursie idziemy razem
od startu do zamknięcia sprzedaży.

Zawartość kursu:

Moduł 1

ZROZUMIESZ, JAK FIRMY KUPUJĄ SZKOLENIA - sprawdź zawartość
  • Proces sprzedaży B2B – jak kupuje manager, dyrektor, prezes, a jak dział HR
  • Customer Journey oraz lejek marketingowy ToFu, MoFu, BoFu
  • Twoja strategia sprzedaży B2B
  • 3 metody sprzedaży na LinkedIn, czyli Social Selling, Direct Messaging, komentarze eksperckie
  • Marka osobista i jej wpływ na sprzedaż

Moduł 2

PRZYGOTUJESZ SIĘ DO ZDOBYWANIA KLIENTÓW B2B - sprawdź zawartość
  • Twoje cele sprzedażowe -WORKBOOK
  • Grupa docelowa, nisza, buyer persona
  • Analiza potencjału na LinkedIn -ilu klientów masz w sieci kontaktów i poza
  • Oferta i prezentacja ofertowa
  • Pierwsza wiadomość sprzedażowa
  • Profesjonalny i dopasowany profil na LinkedIn

Moduł 3

UMÓWISZ ROZMOWY SPRZEDAŻOWE - sprawdź zawartość
  • Direct Messaging – sekwencja wiadomości prywatnych do klientów z Twojej sieci kontaktów oraz spoza
  • Gotowe wzory wiadomości sprzedażowych
  • Social Selling – fundamenty pisania postów, które sprzedają
  • Gotowe schematy postów sprzedażowych
  • Call to Action – jak kierować klienta do pierwszej rozmowy sprzedażowej

Moduł 4

DOPASUJESZ OFERTĘ I WYCENĘ - sprawdź zawartość
  • Rozmowa sprzedażowa – przebieg, prowadzenie klienta, prezentacja oferty
  • Badanie potrzeb klienta – parafrazowanie, mówienie językiem klienta, zadawanie otwartych pytań
  • Dopasowanie oferty i wycena – schemat tworzenia dedykowanej oferty handlowej

Moduł 5

DOMKNIESZ SPRZEDAŻ SZKOLENIA - sprawdź zawartość
  • Obiekcje klientów – oswajanie obaw, wątpliwości i zastrzeżeń
  • Gotowe wzory odpowiedzi na obiekcje i obawy klientów
  • Negocjacje ceny i innych warunków – 3 taktyki negocjacyjne
  • Domknięcie sprzedaży
  • Ustalenie formalności i warunków końcowych zamówienia / umowy

Bonusy

ZOBACZYSZ KULISY MOICH SPRZEDAŻY- sprawdź zawartość
  • Wgląd w prywatne wiadomości, maile i faktury
  • Case study Katalog Marzeń – sprzedaż szkolenia za 8 000 zł / dzień
  • Case study Alior Bank – sprzedaż pierwszego szkolenia na LinkedIn i negocjacji
  • Case study KNF – sprzedaż warsztatów za 12 000 zł /dzień
  • Case study WAKACJE.PL  – sprzedaż webinaru za 5000 zł / 90 minut
  • Twój Mindset – ćwiczenia na zmianę przekonań finansowych z blokujących na wspierające

Dostajesz instrukcje, które pomogą Ci regularnie sprzedawać szkolenia firmom za 8000 zł.

W kursie masz 22 videolekcje – ułożony proces i praktyczną wiedzę z 3 obszarów:

  1. Sprzedaż do klientów firmowych
  2. Budowanie mocnej marki osobistej
  3. Autorytet i profesjonalny LinkedIn

Te fundamenty są niezbędne, by skutecznie realizować sprzedaż B2B i oprócz szkoleń dosprzedawać też webinary za 3 500 zł netto! Dodatkowo dostarczam Ci turbo energię i mobilizację do działania!

Masz pytania o kurs lub proces sprzedaży B2B? Odezwij się mailowo: justyna@cxhouse.pl

Jakie wrażenia i efekty mają moi kursanci?

Wybierz ofertę dopasowaną do Ciebie:

Pakiet BASIC
kurs online

1477 zł

888 zł

Rata już od 88,80 zł

Pakiet PREMIUM
kurs online + mentoring grupowy

4777 zł

Rata od 477,70 zł

Pakiet VIP
kurs online + mentoring indywidualny (3 MIEJSCA)

6888 zł

Rata od 688,80 zł

Czy wciąż coś Cię powstrzymuje?

Obawiasz się, że kupisz kurs i z niego nie skorzystasz?

Jeśli po zakupie nie zaczniesz korzystać lub zaczniesz i uznasz, że to nie dla Ciebie to robimy zwrot. Napisz do mnie maila i to przeprocesujemy. Chcę mieć pewność, że moja wiedza jest przydatna, a Twoje pieniądze dobrze inwestowane. Daj mi znać w ciągu 30 dni od zakupu. 

Masz pytania przed zakupem i chcesz je ze mną indywidualnie omówić?

Śmiało! Napisz do mnie maila na adres justyna@cxhouse.pl, a ja odpowiem mailowo lub umówimy się na rozmowę telefoniczną.

Sprzedajesz inne usługi niż szkolenie - czy ten kurs Ci pomoże?

Tak – proces sprzedaży B2B i korzystanie z LinkedIn jest w 90% takie samo dla sprzedaży szkoleń, jak dla innych usług, które swiadczysz firmom.




Jeszcze nigdy nie sprzedałeś swojego szkolenia?

Kurs przygotuje Cię do pierwszej sprzedazy, zalecam wtedy pakiet z mentoringiem, gdzie prowadzę Cię przez cały proces sprzedaży od 0 do zamknięcia deala. Natomiast warunkiem jest to, że już masz doświadczenie w realizacji szkoleń i masz swoją tematykę. Bo jeśli nigdy nie szkolił_ś to w tym kursie nie znajdziesz informacji o tym, jak stworzyć i przeprowadzić swoje szkolenie.

Twój profil na LinkedIn wymaga dopracowania?

W module 2 jest cała lekcja o tym, jak przygotować Twój profil na LinkedIn. Nawet jesli dopiero co załozył_ś konto – dostajesz wskazówki, co musisz uzupełnić przed pierwszą sprzedażą, by klient widział Twoją eksperckosć i autorytet. Nie chodzi o duzą sieć kontaktów, a o wiarygodnosć. Czyli lepiej mieć 10 znajomych, 2 rekomendacje i jeden merytoryczny artykuł niż 300 kontaktów i zero rekomendacji czy publikacji.


Nie masz oferty albo nie podoba Ci się aktualna?

W module 4 prowadzę Cię krok po kroku, jak przygotować prezentację ofertową. Jest to tzw. one pager do załączenia w pierwszej wiadomości. Nauczysz się tez tworzyć dedykowaną ofertę handlową, którą musisz przygotować po pierwszej rozmowie z klientem. Wtedy jest ona bardziej rozbudowana, zakres Twoich usług dopasowany do okolicznosci i potrzeb klienta i konkretnie wyceniony. Dostajesz gotowy schemat i strukturę tworzenia zarówno prezentacji ofertowej, jak i oferty.





Masz blokadę przed sprzedażą, nie chcesz się narzucać?

Nikt nie chce! I dlatego moje podejście do sprzedaży pokazuje, jak wysyłać życzliwe wiadomości sprzedażowe, jak zmieniać swoje przekonania i sprawiać, ze ludzie będą wdzięczni, że przychodzisz z ofertą. Uczę, jak rozmawiać z klientem, by nie czuł, ze coś mu wciskasz. Uczę też, jak odpuszczać, kiedy Ty nie czujesz sprzedaży. I dodatkowo masz ćwiczenia na podbicie swojej energii i wiary w sprzedaż. A także Klub – miejsce, w którym ja i inni ludzie wspólnie sprzedajemy w określonych godzinach i motywujemy się, gdy jest trudniej.

Poznaj już teraz 3 metody sprzedaży
na LinkedIn i wybierz adekwatną
dla siebie!

Najczęściej zadawane pytania

Strona używa plików cookies w celu korzystania z narzędzi analitycznych, marketingowych i społecznościowych. Jeżeli twoje ustawienia nie blokują cookies, wyrażasz zgodę na ich wykorzystywanie. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności